گم شدن شیدایی می خواست پیدا!!

  • ۱
  • ۰
من از آن عشق های انحصاری از اول هم خوشم نمی آمد! از آن عشق ها که آدممی برای عشقش زندانی بسازد پر از برای من بودن ها!
اصلا تمام تو از سر من هم اضافی است!! می خواهم چه کار وقتی گوشه چشمی از تو برای من بس است!!
می شود آیا که دوباره برای من (هم) شوی؟؟

برای دل مرده ام، مسیح شو!! که ایمان دارم به اعجاز گوشه نگاهت!!

قول می دهم که تو را با چیپس و پفک و کاهو عوض نکنم این بار!!! قول می دهم که آن گوشه نگاهت را برای یک عمر برای خود نگه دارم...
قول دادمممممممممممممم بخدااا
  • ۹۴/۰۳/۱۱
  • پی دا پیدایی

پیدا دلش گم شدن می خواهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی